Artyści

Łukasz Długosz

Uznany przez międzynarodowych krytyków za jednego z

najwybitniejszych flecistów. Jest również najliczniej uhonorowanym w historii polskim

flecistą. Luxemburskie PIZZICATO za płytę "Flute Stories" okrzyknęło Długosza jednym z

najwybitniejszych flecistów na świecie. Artysta nagrał 68 albumów płytowych które zostały

wysoko ocenione przez krytykę europejską i za które otrzymał wiele prestiżowych

międzynarodowych nagród fonograficznych, w tym wielokrotnie nagrodę International

Classical Music Award (ICMA), Pizzicato Supersonic Award, Gasteig Musik Preis oraz

Fryderyki. Zwycięzca kilkunastu konkursów międzynarodowych w tym tak prestiżowych  jak

w Paryżu, Monachium, Odense. Współpracuje z wieloma renomowanymi  orkiestrami. Jako

solista występował m.in.: w  Carnegie Hall,w Musikverein Goldener Saal oraz

Konzerthauswe Wiedniu, Konzerthaus w Berlinie, Gasteig Carl Orff Saal oraz Herkulessaal w

Monachium, Poly Theatre w Pekinie, Xinghai Concert Hall w Guangzhou, Shanghai Concert

Hall, Opera House w Katarze, Sala koncertowa im.Piotra Czajkowskiego w Moskwie. Grał

pod batutą takich gwiazd jak Zubin Mehta, James Levine, Mariss Jansons, Walerij Giergijew,

Jesús López Cobos, Jerzy Maksymiuk, Jan Krenz, Jerzy Semkow, Jacek Kaspszyk, Gabriel

Chmura, Agnieszka Duczmal. Był wielokrotnie zapraszany do wykonania koncertu fletowego

Krzysztofa Pendereckiego pod batutą kompozytora. W 2010 roku Łukasz Długosz miał swój

debiut fonograficzny z London Symphony Orchestra. Artysta dokonał wielu nagrań

archiwalnych, radiowych i telewizyjnych w kraju i za granicą. Jego koncerty były

wielokrotnie transmitowane przez najważniejsze rozgłośnie radiowe takie jak: BBC Radio 3,

NDR, SWR, BR4, Deutschland Radio Kultur, Polskie Radio 2, Radio France, RMF Classic.

Do tej pory powstało ponad 250 utworów jemu dedykowanych, które po prawykonaniu nadal

są promowane i uwieczniane fonograficznie. Zarząd Główny Stowarzyszenia Polskich

Artystów Muzyków, przyznał artyście statuetkę Orfeusz 2016. Prezydium Zarządu Głównego

Związku Kompozytorów Polskich przyznało Nagrodę Honorową Związku Kompozytorów

Polskich Artyście. Za wybitną działalność kulturalną i promocję kultury polskiej Łukasz

Długosz otrzymał Nagrodę Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz medal

Zasłużony Kulturze Gloria Artis oraz został odznaczony przez Prezydenta RP zaszczytnym

Orderem Odrodzenia Polski i  otrzymał tytuł Profesora sztuki. Prowadzi klasę fletu w

Akademii Muzycznej w Gdańsku.

Marek Toporowski

Klawesynista i organista, kameralista i dyrygent, koncertujący

również na klawikordzie i historycznych fortepianach. Jest jednym z najbardziej

rozpoznawalnych wykonawców nurtu historycznego w Polsce. Otrzymał Pierwsze Nagrody

Konserwatorium w Strasburgu w dziedzinie organów i klawesynu oraz Dyplom Koncertowy

Musikhochschule des Saarlandes (organy). Od końca 2020 roku jest również członkiem

zespołu Capella Cracoviensis. Na swoim koncie ma pierwsze polskie wykonania wielu arcydzieł na 

historycznychinstrumentach. Również wiele utworów muzyki staropolskiej zostało po raz pierwszy

wykonanych bądź nagranych pod batutą Marka Toporowskiego. 

Koncertuje w Polsce i za granicą. Dokonał kilkudziesięciu nagrań płytowych w Polsce,

Niemczech i we Francji, w tym pierwszej rejestracji fonograficznej muzyki klawesynowej

Charlesa Nobleta, kompletu dzieł George’a Fredericka Pinto oraz licznych rejestracji

historycznych organów w Polsce i Niemczech (w tym m.in. pięć płyt w serii Organy Dolnych

Łużyc). Czterokrotnie otrzymał nagrodę Fryderyk, a wiele płyt z jego udziałem było

nominowanych do tej nagrody. Nagranie sonat fortepianowych op. 9 Jana Ladislava Dusíka

było nominowane także do International Classical Music Awards. 

Kolekcjonuje historyczne instrumenty klawiszowe. Jego prywatny zbiór, wykorzystywany

jest do organizowanych pro publico bono niekomercyjnych koncertów oraz nagrań, a także

eksponowany jest w założonym przez niego zabrzańskim „Fortepianarium”.  Za wybitne

osiągnięcia artystyczne i pedagogiczne otrzymał tytuł Profesora sztuki.

Wojciech Błażejczyk

Kompozytor, gitarzysta, sound designer. Studiował reżyserię i kompozycję na Uniwersytecie
Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Zygmunta Krauze. Jest kierownikiem
Chopin University Electronic Music Studio na UMFC oraz członkiem Hashtag Ensemble. Jego utwory
były wykonywane przez zespoły takie jak Klangforum Wien, MusikFabrik, London Sinfonietta, Polska
Orkiestra Radiowa, Orkiestra i Chór Filharmonii Narodowej, Hashtag Ensemble. Jest laureatem szeregu
nagród w konkursach kompozytorskich, m.in. nagrody International Confederation of Electroacoustic
Music Prix CIME 2019 za utwór #NetworkMusic. Wydał 4 płyty monograficzne: Muzyka strun (Chopin
University Press, 2022, płyta nagrodzona Fryderykiem w kategorii Album Roku Muzyka Współczesna),
General Theory of Relativity (2021, KAIROS), Trash Music (Requiem Records, 2018) i Loopowizacje
(2013, For Tune) i szereg płyt z muzyką improwizowaną (z Hashtag Ensemble i The Intuition Orchestra).
Tworzy zarówno muzykę akustyczną jak i elektroakustyczną, komponuje także muzykę teatralną i
filmową. W swojej muzyce wykorzystuje stworzone przez siebie instrumenty: obiektofony – przedmioty
codziennego użytku, których dźwięk jest przetwarzany na żywo oraz Gestofon – instrument elektroniczny
sterowany gestami, a także nietypowe instrumenty strunowe (cytry, guzheng, valihę).
Wojciech Błażejczyk jest także aktywnym gitarzystą. Wykonuje muzykę nową na gitarze
elektrycznej oraz jako wykonawca live electronics, dokonał ponad 100 prawykonań. Wykonuje także
muzykę improwizowaną (występował m.in. z Kawalerami Błotnymi, Electronishes Gluck, Adamem
Pierończykiem, Agatą Zubel, Krzysztofem Knittlem, Joëlle Léandre). Jako reżyser dźwięku specjalizuje
się w nagraniach i projekcji dźwięku na koncertach muzyki nowej oraz tworzeniu sound design’u.
Prowadzi także warsztaty dla dzieci związane z muzyką elektroakustyczną i wykorzystaniem obiektów w
muzyce.

Piotr Bożyk

Urodzony w 1944 roku, w rodzinie artystów: ojciec Eugeniusz Bożyk artysta malarz , scenograf teatralny
i filmowy, matka Helena Papée – Bożyk, artystka malarka i witrażystka, brat Jerzy Michał Bożyk,
kompozytor, piosenkarz, jazzman. Studiował na Wydziale Form Przemysłowych Akademii Sztuk
Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Dyplom magisterski z wyróżnieniem uzyskał w Pracowni
profesora Andrzeja Pawłowskiego w roku 1969. Studia podyplomowe w Kansas University
USA ( stypendium Fulbright’a 1969/70
Od 1970 roku związany z ASP w Krakowie, w 2005 roku uzyskał tytuł profesora zwyczajnego.
W latach 2012 – 2016 pełnił funkcję prorektora ASP ds. Współpracy z zagranicą.
Utworzył i prowadził Pracownię Projektowania Konceptualnego na Wydziale Form Przemysłowych.
Prowadził zajęcia i wykłady w uczelniach w Polsce, Anglii, Belgii, Finlandii, Słowenii,
Ukrainie i na Węgrzech. Zajmuje się projektowaniem produktów, wystaw oraz sztuką kinetyczną.
Obiekty kinetyczne były wystawiane w Polsce, Niemczech, USA, Czechach, Słowacji i na Węgrzech,
znajdują się w zbiorach stałych Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej
Manggha w Krakowie, Galerii GAP Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Galerii Biblioteki
głównej ASP w Krakowie, w Bibliotece Wydziału Fizyki i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu
Jagiellońskiego oraz licznych kolekcjach prywatnych. W 2017 roku Senat Moholy-Nagy University of
Art and Design w Budapeszcie nadał mu tytuł Doktora Honoris Causa, w 2017 roku otrzymał też nagrodę
Ladislav Sutnar Prize od Wydziału Architektury i Sztuki Zachodnioczeskiego Uniwersytetu w Pilsen. Jest
odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski,
Medalem Edukacji Narodowej , Złotym Medalem “ Zasłużony Kulturze Gloria Artis” oraz Złotą Odznaką
Związku Polskich Artystów Plastyków

Tatiana Stachak

Gitarzystka, kompozytorka, pedagog.
Już w czasie studiów na Akademii Muzycznej we Wrocławiu skierowała swoje zainteresowanie w stronę
edukacji najmłodszych. Doświadczenia w pracy z dziećmi zaowocowały wydaniem licznych publikacji
dydaktycznych. Jest autorką bestsellerowych podręczników: Elementarz gitarzysty, Gitara pierwsza
klasa oraz Gitara ekstra klasa – znanych nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami (dostępnych jest już
6 wersji językowych). W Wydawnictwie Euterpe opublikowała też kolekcje utworów na gitarę:
Zaproszenie do walca, Etiudy charakterystyczne (2 zeszyty), Znam i gram, Album z wariacjami, ponadto
zbiory kolęd: W dzień Bożego Narodzenia i Pierwsza gwiazdka z gitarą, oraz serię aranżacji utworów
różnych kompozytorów Uczeń i nauczyciel. Wspólnie z Mirosławem Drożdżowskim opracowała
cykl miniatur Solo & Duo. Kompozycje Tatiany Stachak pojawiają się w programach konkursów
gitarowych, publikowane są na licencjach przez wydawców z Chin, Niemiec, Czech, Serbii, Wielkiej
Brytanii, kilka utworów znalazło się w zestawach egzaminacyjnych ABRSM i Trinity College. Swoją
metodę nauczania popularyzuje prowadząc wykłady i lekcje w szkołach muzycznych oraz podczas
kursów i festiwali gitarowych (m.in.: w Polsce, Chinach, Czechach, Słowenii, Słowacji). Od roku 2021 na
Akademii Muzycznej w Krakowie wykłada metodykę nauczania gry na gitarze, pomagając studentom w
praktycznym przygotowaniu do zawodu nauczyciela.
W piśmie Świat Gitary ukazało się kilkadziesiąt jej artykułów o nauczaniu najmłodszych oraz rozmaitych
inspiracjach pozamuzycznych w literaturze gitarowej; od roku 2022 na łamach czasopisma Sześć Strun
Świata w cyklu Z Vademecum metodycznego Tatiany Stachak regularnie publikuje teksty, w których
szczegółowo omawia proces edukacji muzycznej gitarzystów i dzieli się swoim doświadczeniem
pedagogicznym.
Tatiana Stachak jest współautorką serii podręczników do kształcenia słuchu i rytmiki Nasza muzyka,
Naszego muzycznego elementarza oraz Nowego solfeżu. Z Lidią Florek-Stokłosą z Katedry Badań
Muzyczno-Edukacyjnych Akademii Muzycznej w Krakowie opracowała metodę kształcenia słuchu Od
stopnia do akordu i w latach 2021-2023 opublikowała serię podręczników Muzyczna pracownia
przeznaczonych dla uczniów działu młodzieżowego szkół muzycznych I stopnia.

 

Cantabile -słowo od Tatiany

„ Zawsze pragnęłam, by moja muzyka służyła przekazywaniu subtelnych emocji, prowokowała do

wzruszeń. Dokładałam też starań, by proponowany repertuar wspomagał rozwój wrażliwości na

piękno. Tym razem przygotowałam dla gitarzystów aranżacje pieśni wybitnych kompozytorów:

Chopina, Moniuszki, Noskowskiego i Karłowicza. Tytuł zbioru Cantabile ma podwójne znaczenie –

wskazuje na jego zawartość (pieśni) i podkreśla wspólną cechę zamieszczonych w nim utworów – ich

wyjątkową melodyjność. W opracowaniach nie starałam się wiernie odwzorować oryginału, ale raczej

uchwycić charakter i umożliwić swobodne wykonanie na gitarze. Zebrane tu pieśni są bardzo

różnorodne: od muzycznych żartów po kompozycje nostalgiczne, niezwykle ekspresywne; jedne mają

swe źródła w muzyce ludowej, inne utrzymane są w lekkim, salonowym charakterze. Szatę graficzną

wydania – jak zawsze z wyczuciem – przygotowała Małgorzata Flis.

 

Cieszę się, że już po raz trzeci premiera mojej nowej publikacji odbędzie się właśnie na Festiwalu.

Jestem pewna, że w rękach tak uzdolnionej artystki jak Maria, gitara zaśpiewa. Do zobaczenia i

usłyszenia w Lanckoronie".

Maria Korzeniowska

jest absolwentką Akademii Muzycznej im. Krzysztofa
Pendereckiego w Krakowie w klasie gitary prof. Michała Nagy oraz Universität für
Musik und darstellende Kunst w Wiedniu, gdzie kształciła się pod kierunkiem prof.
Alexandra Swete. Laureatka licznych ogólnopolskich i międzynarodowych
konkursów gitarowych, stypendystka programu MKiDN „Młoda Polska”, dwukrotnie
nagrodzona również stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Koncertowała w wielu renomowanych salach koncertowych, m.in. w Filharmonii im.
Henryka Wieniawskiego w Lublinie, Studiu Koncertowym Polskiego Radia im.
Witolda Lutosławskiego w Warszawie, Sali Koncertowej NOSPR w Katowicach oraz
Europejskim Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach. Maria
Korzeniowska to nie tylko solistka ale także kameralistka. Z wielką radością pracuje
z wieloma instrumentalistami i wokalistami współtworząc m.in. Korzeniowska &
Bujnowicz Duo oraz Ars Quintet. Od 2023 roku, zafascynowana światem muzyki
dawnej, studiuje jej tajniki w klasie lutni dr Anny Wiktorii Swobody w Akademii
Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie.

Piotr Domagała

gitarzysta jazzowy, twórca oryginalnych projektów muzycznych z
pogranicza jazzu, muzyki współczesnej oraz folku, laureat mistrzowskich konkursów
gitarowych. W swoim dorobku ma pięć autorskich płyt wysoko ocenionych przez
publiczność i krytykę. Swoją muzykę prezentował na wielu europejskich (Niemcy, Wielka
Brytania, Austria, Holandia, Francja) i polskich scenach muzycznych. Debiutował nagraniem
swojego kwartetu Szy-Szy Kaan Jazz Group „In time”(2005), później ukazały się płyty
„Slavonic Tales”(2009) oraz „Pnącza”(2013), nagrane z Adamem Kawończykiem i Sławkiem
Bernym. W 2016 roku wspólnie ze światowej sławy Kwartetem Śląskim (laureaci
Gramophone Classical Music Awards) zrealizował awangardowy projekt „Chowańce”. Z kolei
w 2019 roku w wiedeńskim wydawnictwie SessionWorkRec.com ukazała się płyta
międzynarodowego projektu „A handful of AccepDance” – Wesely / Domagała/ Schiffer/
Dyyak/ Hupfauf. Jako gitarzysta współpracował z gigantami jazzowej sceny muzycznej –
m.in. wziął udział w światowej premierze projektu Pat Metheny & NOSPR (2019).
Koncertował z amerykańską wokalistką Marguerite Juenemann (Grammy Award Nominee),
bluesmanką Caren Caroll, niemieckim improwizatorem Richardem Ortmannem, także z
wieloma znakomitymi artystami polskiej sceny muzycznej. Współpracuje także z Narodową
Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach

Martin Wesely

gitarzysta, kompozytor, kształcił się w konserwatorium w Wiedniu
„Universität für Musik und Darstellende Kunst”, gdzie uzyskał dyplom z
wyróżnieniem i otrzymał honorową nagrodę austriackiego ministerstwa kultury.
Odbył też studia podyplomowe w Paryżu w „Ecole Normale de Musique et Danse de
Paris” u Alberto Ponce. Z sukcesami realizuje się jako gitarzysta klasyczny, w
szczególności w projektach z muzyką kameralna. Światowy sukces odniósł z
międzynarodowym kwartetem gitarowym „Guitar4mation”. Prowadzi też autorskie
projekty z pogranicza jazzu i muzyki rozrywkowej – „Carlos Martin y sus Caballeros” ,
„Stringtango” , gdzie interpretuje wraz z kontrabasem i perkusją różne gatunki na
gitarze akustycznej. Oprócz działalności koncertowej, tworzy muzykę do teatru i
słuchowisk. Wydał autorskich 10 płyt CD z własnymi projektami i nagraniami dla
radiofonii i telewizji austriackiej, polskiej, włoskiej i francuskiej.

Oleg Dyyak

Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. K. Pendereckiego w Krakowie w
klasie akordeonu prof. Janusza Patera. Jest laureatem licznych krajowych i
międzynarodowych konkursów akordeonowych, współzałożycielem uznanego w
szerokich kręgach muzycznych na całym świecie zespołu „The Cracow Klezmer
Band” z którym w 2000 roku został laureatem nagrody Grand Prix konkursu Prezesa
Polskiego Radia „Nowa Tradycja” oraz dokonał szeregu nagrań dla prestiżowego
nowojorskiego wydawnictwa „Tzadik” Johna Zorna. W swoim dorobku ma udział w
niezliczonej ilości koncertów i nagrań dla radiowo-telewizyjnych w Polsce,
Niemczech, Francji, Szwecji, Belgii, Finlandii, Hiszpanii, Irlandii, Czechach,
Węgrzech, Litwie, Estonii, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Bułgarii, Serbii, Szwajcarii, Turcji,
Izraelu, USA, Kanadzie, Taiwanie, Meksyku i in.
Spośród wielu nazwisk z którymi współpracował są takie wybitności jak: John Zorn,
Tomasz Stańko, Grażyna Auguścik, John McClean, Don Byron, Tomasz
Wachnowski, Łada Gorpienko, Tomek Gąssowski, Frank London, Lech Dyblik, Piotr
Domagała, Kinga Rataj, Urszula Makosz, orkiestra AUKSO, Marek Moś, Sinfonietta
Cracovia, Robert Kabara.
Koncertuje w składzie zespołu „OneNess”. W roku 2023 nakładem wydawnictwa
„Immersive sound” okazała się debiutancka płyta zespołu zatytułowana „Man can
change”.
Oprócz działalności koncertowej prowadzi również klasę akordeonu w
Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Krakowie.
Za osiągnięcia artystyczno-pedagogiczne jest uhonorowany przez Ministra Kultury i
Dziedzictwa Narodowego medalem „Zasłużony dla Kultury Polskiej” oraz przez
Prezydenta Miasta Kraków medalem „Honoris Gratia”.

Kinga Rataj

Często powtarza, że śpiew był w Niej od zawsze, odkąd tylko pamięta, a inspiracji
wokalnych i muzycznych szuka niemal w każdym gatunku. Jest jednym z
najciekawszych odkryć wokalnych w Polsce ostatnich lat. Laureatka Festiwalu
Piosenki Artystycznej w Rybniku, Festiwalu Twórczości Marka Grechuty „Korowód”,
dwukrotnie zwyciężyła w legendarnym konkursie „Śpiewać każdy może” w
krakowskiej Rotundzie. Przełomem stał się rok 2006 w którym zdobyła Głowna
Nagrodę oraz Nagrodę Prezesa TVP za Najciekawszy Debiut na 42.Festiwalu
Piosenki Studenckiej w Krakowie. W tym samym roku zrodziła się fascynacja muzyką
fado, językiem i kulturą Półwyspu Iberyjskiego. Zaowocowało to powstaniem
koncertu, w którym klasyka fado miesza się z jazzem, tango i flamenco.
Nieprzerwanie od 2010 roku koncert ten zachwyca publiczność w całej Polsce, m.in.:
dwukrotnie Międzynarodowy Festiwal Ballady Europy w Niepołomicach, Festiwal
“Etniczne Inspiracje” w Warszawie , X Festiwal Musica Sacra Musica Profana w
Długiej Goślinie, Festiwal Teatru Słowackiego Scena Przy Pompie w Krakowie,
Festiwal Art Park w Warszawie, I Festiwal Fado w Grudziądzu, Filharmonia
Kaszubska oraz wiele miejsc, od klubów muzycznych po duże sale koncertowe.
Miarą sukcesu Kingi Rataj jest fakt, że coraz częściej powraca ze swoim koncertem
w te same miejsca, jak choćby Ethno Jazz Festival we Wrocławiu, poznański Blue
Note, Fado Cafe w Grudziądzu czy legendarna Muzyczna Owczarnia. Swoim
zamiłowaniem do Fado podzieliła się również w 8 edycji programu Must Be The
Music gdzie wykonaniem As Meninas Dos Meus Olhos oczarowała zarówno jurorów
jak i publiczność.
W Fado prezentuje takie opanowanie języka portugalskiego, ze brana jest za
rodowitą Portugalkę, czym wprawiła w zachwyt licznie zebraną portugalską
publiczność podczas I Międzynarodowego Kongresu Luzytanistów Polskich w
Krakowie we wrześniu 2013 roku. Nie uszło to uwadze entuzjastom i miłośnikom
Fado na półwyspie iberyjskim. Artystka ze swoim koncertem została zaproszona na
Festival Internacional de Fado de Catalunya / Inter-fado, a fragment nagrania
jednego z koncertów otrzymał status „wideo tygodnia” na Portal do Fado – jednym z
najważniejszych portali Fado w Portugalii.

Oleg Dyyak

Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. K. Pendereckiego w Krakowie w
klasie akordeonu prof. Janusza Patera. Jest laureatem licznych krajowych i
międzynarodowych konkursów akordeonowych, współzałożycielem uznanego w
szerokich kręgach muzycznych na całym świecie zespołu „The Cracow Klezmer
Band” z którym w 2000 roku został laureatem nagrody Grand Prix konkursu Prezesa
Polskiego Radia „Nowa Tradycja” oraz dokonał szeregu nagrań dla prestiżowego
nowojorskiego wydawnictwa „Tzadik” Johna Zorna. W swoim dorobku ma udział w
niezliczonej ilości koncertów i nagrań dla radiowo-telewizyjnych w Polsce,
Niemczech, Francji, Szwecji, Belgii, Finlandii, Hiszpanii, Irlandii, Czechach,
Węgrzech, Litwie, Estonii, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Bułgarii, Serbii, Szwajcarii, Turcji,
Izraelu, USA, Kanadzie, Taiwanie, Meksyku i in.
Spośród wielu nazwisk z którymi współpracował są takie wybitności jak: John Zorn,
Tomasz Stańko, Grażyna Auguścik, John McClean, Don Byron, Tomasz
Wachnowski, Łada Gorpienko, Tomek Gąssowski, Frank London, Lech Dyblik, Piotr
Domagała, Kinga Rataj, Urszula Makosz, orkiestra AUKSO, Marek Moś, Sinfonietta
Cracovia, Robert Kabara.
Koncertuje w składzie zespołu „OneNess”. W roku 2023 nakładem wydawnictwa
„Immersive sound” okazała się debiutancka płyta zespołu zatytułowana „Man can
change”.
Oprócz działalności koncertowej prowadzi również klasę akordeonu w
Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Krakowie.
Za osiągnięcia artystyczno-pedagogiczne jest uhonorowany przez Ministra Kultury i
Dziedzictwa Narodowego medalem „Zasłużony dla Kultury Polskiej” oraz przez
Prezydenta Miasta Kraków medalem „Honoris Gratia”.

Adam Strug

Na koncert złożą się piosenki Adama Struga do wierszy Bolesława Leśmiana, oraz inne cieszące się
szczególną popularnością wśród słuchaczy.
Śpiewakowi na scenie towarzyszyć będą: Szczepan Pospieszalski (trąbka), Tomek Stawiecki (klarnet),
Filip Wika (buzuki), Krzysztof Baranowski (kontrabas) i Tomasz Skrętkowski (instrumenty perkusyjne).

NASI PARTNERZY

Patronat: Marszałek Województwa Małopolskiego Łukasz Smółka

Wójt Gminy Lanckorona Ryszard Gonet

JM Rektor Akademii Muzycznej im. K.Pendereckiego w Krakowie prof. Wojciech Widłak

Dofinansowano ze środków Centrum Edukacji Artystycznej

Partner główny: